28 december 2007

christchurch

aaaah vad jag har trakigt. eller trakigt ar nog fel ord. jag ar deppig.
kanner inte for att gora nanting alls, har inte sett nat av stan utan bara sooovit. omotiverad som fan. kanner mej ledsen over att ha lamnat sydamerika. har kanns det trakigt och ordnat och "fyrkantigt" och vasterlandskt och, konstigt nog, frammande. sydamerika var lite som hemma nastan.

jag saknar noppiga lakan, enbart kallvatten i kranarna, att inte fa slanga toapapper i toaletten, spanskan, pulvermjolk... you name it!
vill inte vara har :(

det blir battre dock. val?
kan val fa kosta pa mej att deppa nagra dar forst bara? det har ju varit sa bra hittills, sa nagra dar... (det ar inget depressionsdepp, ingen fara)

funderar fortf. pa att kopa bil. hittade en mazda 626 -90-annons... min snyggaste bil, lite lockande :) (for man koper val bil efter utseende?)
skulle saaa garna vilja ha min bilguru r. har!
jag och kopa bil liksom... kan inte ett skit.
inte ett skit.
du (r.) far skicka skriftliga instruktioner for bilkop!

nu ska jag ga utanfor dorren. sag en starbucksskylt pa avstand igar...

e. har forresten redan begett sig harifran, imorse kl sju. vi sags iaf i 22 timmar.

Inga kommentarer: