01 april 2008

imorron

ska forsoka skriva imorron. det ar skitsvart att "fa tag pa" dator. finns bara tva datorer pa typ 50 gaster har och speciellt pa kvallarna ar det nastan omojligt att fa tag pa en.
ar man ute anda till kvallen sa ar det liksom sa gott som kort med uppdatering den dan!
just nu har jag lyckats sno at mej en dator, som ni marker, men nu har jag redan suttit har alldeles for lange, fler som vill surfa.

allt ar okej, fast
ena stunden kanner jag "va fan gor jag har?" och nasta "vilken tur att jag akte till japan!".
jaja.

aterkommer fhvis imorron.

ps
det SNOADE lite idag!!! LITE alltsa, men anda.
herregud. antingen ar det 40 grader eller sa snoar det. ar jag valdigt krasen om jag sager att jag inte ar speciellt nojd med varken det ena eller andra vadret..?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Sara!
Har noterat att mina tidigare inlägg inte kommit in.
Handhavandefel av åldrad man.
Hoppas dett afunkar.
Har nu skaffat Skypeutrustning såvi kan ju testa vid kvällnineg dåjag är uppkopplad.
Kulatt du har det bra bland alla de små. Avis påalladina upplevelser, även omjag inte förstår hur du skallkunna minns allt.
Pingen ligger på ryggstödetbakom mig o spinner. har funnit sig till rätta i huset o tar mer o mer plats.
Känner stor ömhet för honom trots hans utseende o han verkar gilla mig.
Är han särskilt allergen??
min mail:erik.soderberg@lvn.se
Kramar