30 mars 2008

vadret.

ja, nu har jag fatt sa jag tiger - regn hela dan och ATTA grader...
fryser nastan hela tiden och onskar att jag inte slangt bort ecuadorvantarna.
men jag klagar inte!!! en miljard ggr hellre atta grader och riktigt regn, an fyrtio grader, 99% luftfuktighet och sol!

gatt och gatt och gatt idag. maste ha blivit atminstone en mil. pa hemvagen var jag trott och kall som fan, och sjonk ner i narmaste, fluffiga starbucksfatolj med en caffe latte.
otroligt underbart skont att varma sig, torka lite och vila fotterna. att sega sig upp ur den dar himmelska fatoljen och bege sig ut i regnet och morkret igen var dock inte det lattaste. suck.
nu hemma pa cheapest inn igen hursomhelst. ska dricka en liter varmt te och sen lagga mej med en ny bok. kanns helt okej!

f.o. ar jag valdigt glad att jag akte till japan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj är det så kallt där!! Här i Bryssel är det mer lagom, 13-14 grader tror jag så man kan gå bara i gubb-kavaj och skjorta till mötena