15 mars 2008

lordag..?

jag bara bara vilar några dar.

har lyckats sopa det negativa under mattan ett tag (det bästa vore naturligtvis om det, istf att sopa under mattan, gick att dammsuga upp alltoch sen slänga påsen, men så långt har jag då inte kommit...)

bor ju på mitt, i mitt tycke, lyxiga hotell och spenderar dagarna med att surfa, läsa, doppa mej i poolen, äta tuna salad och konsumera för många strawberry shakes, titta på bbc, gå ut en sväng på "min" gata, rambuttri soi tror jag den heter (har inte ens några planer på att ta mej längre bort än 300 m radie från hotellet), sova... det är verkligen sååååå skönt. (fast jag kan kanna sma sma tendenser till uttrakning och ensamhetskanslor)

dessutom lyckas jag koppla bort det mesta som har med både framtiden och det förgångna att göra. jag är väl kanske såpass slut att jag, om ja slappnar av, inte har ork att tänka längre än näsan räcker, vilket väl är ganska så positivt just nu. (och annars också, om man nu ska "praktisera" mindfulness).

om jag inte kommer med på meditationen på det andra stället heller så stannar jag nog kvar här ett tag. måste, hur det an blir, ta tag i det här med kinesisk visumansökan och att boka om flighter nan gang.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kom tillbaka hit och kör buss snart!!! Du behövs.. det lovar jag,.... .. (å jag är ju ändå i styrelsen för er uppdragsgivare ;) ... ) men ta vara på den tid du har där borta tills dess.... hoppas verkligen du har det så bra det går!!!

Sara sa...

n: ar det san kris att t.o.m. JAG behovs? na, nu skojade jag. allvarligt talat har jag allt raknat ut att jag behovs... fick mejl fran... ja, en anonym pa jobbet, citat:
"det såg ut som man gått med "dammsugaren"
på sta´n för att leta personer"
(=nya forare)
namen allvarligt, skulle man STA UT dar mer? jag skulle val reta upp mej sa jag skulle fa en hjartattack eller nat. hatar ju forst och framst nar jag sjalv gor fel, men det ar nastan lika jobbigt nar ANDRA gor fel. jag kan ju inte lata bli att bli sa javla provocerad.
vi far se.

M sa...

Oh en sådan dammsugare vill jag ha!! Loova att köpa med en till mig om du hittar en ;).


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam.