10 mars 2008

fortydligande...

alltsa, jag har inte blivit valdtagen eller nat i den stilen! ingenting alls som ar allvarligt i "allmanhetens ogon" sett.
kanske det lat som jag blivit bade valdtagen och knivhotad och ranad, typ...
nej, det ar bara fruktansvart hemskt for mej, men inget sant dar "farligt".
...bara sa ingen tror att jag ligger pa dodsbadden eller nat...

grater dock en massa, men det kan man val fa gora... har antligen ett RUM att grata pa, och behover inte sitta framfor en skarm pa ett internetcafe eller pa en bat. det ar positivt... :)

saknar alla jag traffade i burma: ett schweiziskt otroligt trevligt par som jag inte vet namnet (-n?) pa, cecilia, eileen, hans, chris, bic, norman, det hollandska aldre paret och sakert nagra fler som jag glomt. det dumma har, dar jag ar just nu, ar att man inte riktigt traffar nat folk, inte sapass att man pratar med nan iaf. battre med dorms, men det ar sallsynt har tror jag..?

for varje timme far jag alltmer drastiska planer, pa tal om ingenting. far se var det slutar.
vill verkligen inte spendera 20000 kr eller mer pa att se en massa om jag inte har ork att fa ut ngt av det.
och svart det dar med att komma hem nar bade tryggheten och graten finns i samma stad.
ja, det kanns vaaaldigt svart.
skulle garna bara sitta och kora buss ett tag, men efter att ha hort att den enda vettiga manniskan (enda vettiga manniskan i nan sorts chefsposition iaf) pa jobbet har FATT SPARKEN far mej att bli sa forbannad att det verkligen tar emot. helt javla ofattbart att foretaget ska koras i botten annu mer an vad man trodde var mojligt. (for pnh:s kannedom: g.s.)
skulle dock, forutsatt att det gar att bortse fran ovanstaende, kanna mej helt nojd med buss ett tag - lyssna pa p1 och fa traffa alla gamla hederliga /trevliga/ passagerare igen.
behovs det folk? ni som laser och vet?

nu narmast ska jag invanta besked fran meditationsstallet (man maste liksom bli antagen forst). jag vill verkligen gora/ta mej igenom dom dar tio dagarna innan jag lamnar thailand.

1 kommentar:

Anonym sa...

Va? Fått sparken???? Oj... visste jag inte...