23 november 2007

sucre - una de las dos capitales de bolivia

antagligen aker jag direktbuss till sucre ikvall/inatt.
har varit inne pa att aka till typ alla stader men andrat mej varenda gang. en san har gang kanske det skulle vara bra att resa med nan som kunde bestamma lite... visst ar det enooorma fordelar med att resa ensam, men nar man aldrig kan bestamma sig...
ANTAGLIGEN iaf direktbuss till sucre dar jag vill aka pa dinosauriespartittning!

SJUTTON dar kvar bara! (pa sydamerikas fastland) fan. vill inte aka... :(

4 kommentarer:

Anonym sa...

Även bra saker har (tyvärr) oftast ett slut. Men du får ha det så bra på nya kontinenter!

Anonym sa...

Hej hej!! Din resa verkar spännande måste jag säga!! Vad mycket du upplever...minnen för livet säkert. Ja, jag såg att du kikade in hos mig. Hihi..ja, det är rosa små moln i Falun just nu kan jag säga och jag hoppas att jag får träffa dig när du kommer tillbaka!! /Anna

Anonym sa...

Det är helt sjukt vad fort tiden går! När du sa att du skulle vara i Sydamerika i tre månader kändes det verkligen som du hade tagit i något fruktansvärt.. Och vips så har de månaderna runnit iväg.

Jag är glad att du har det bra på din resa. Som vanligt otroligt fina bilder att titta på. Sköt om dig.

Sara sa...

u: ja, tiden har gatt sa JAVLA fort! usch vad trakigt :(
hur haaar du det???