24 oktober 2007

¡vete a la mierda, cojudo! :)

det var da sjalva fan att han ska vara sa trevlig...
skit ocksa!
vi pratar sa "bra" och skrattar mycket och det ar sa himla avslappnat och vi sitter sa nara att vi ofta snuddar vid varann.
men inte kan man tala honom tillratta vad galler den dar flickvannen!

...fast det ar ju bra egentligen, kan ju inte inleda nat forhallande i PERU liksom, i synnerhet inte som jag maste resa vidare.
kort ar han ocksa, kortare an jag, sakert fem cm atminstone. (maste komma pa nan nackdel med karln :))

vi tog en massa kort idag, pa varann. ska se till att fa dom. (i hans kamera allihop.)
han ar valdigt vacker...

nu ar det tisdag kvall. han aker harifran inatt kl tre och kommer tillbaka hit pa torsdag kvall, och da ska vi ses igen och ata middag antar jag och sa ska vi aven ses pa fredag formiddag innan kl ett.
...och nar jag kommer tillbaks till lima igen (om typ tva veckor) ska vi ata middag. atminstone.

suck... sahar kan jag ju inte halla pa ju.

2 kommentarer:

Peter Madison sa...

Ooh...love is in the air...hihi...tänk på att luften är tunn däruppe i dom peruanska bergen...;)

Sara sa...

har inget annat att saga an att detta INTE ar bra!!!
kommer bara att ma daligt sen ju...
skiiiit ocksa!!! fanhelvetesjavlarmierda!