17 oktober 2007

lima

har akt nattbuss huaráz - lima och ar sadar lagom pigg...
kom till bussterminalen kl 06 och sen dess suttit och vantat pa en hard plaststol. kl ar nu 08 och jag har hittat ett internetstalle som redan oppnat, tro det eller ej. skulle ringa till v. men hittade fanimej ingen telefon jag forstod mej pa sa jag har mejlat istallet och vantar pa svar.

tror jag har lite pms. allt har ju kants sa himla bra nu ett tag, men igar var det lite pissigt. ensamt. kande mej uttittad pa stan och helt sluuut efter allt resande. var superfeg och gick pa en total-vasterlandsk restaurang (vilket var en ganska negativ upplevelse med en massa tyskar och amerikaner som skranade).
men - som sagt - pms...
fast det ar kanske inte sa konstigt om det kanns ensamt efter att jag umgatts med tva personer (vet inte om jag skrivit om han jag traffade i trujillo?) ganska mycket, och sa plotsligt ar jag ensam igen. da kanns det latt extra ensamt eftersom man har nat att jamfora med liksom.

jaja, pa det stora hela ar ju allt bara bra, och idag far jag sallskap x antal timmar (inget bestamt an, vantar pa svar, som sagt).
inatt kl 04 till flygplatsen, avgang 06 och ankomst cuzco vid 07,30.

slutligen sa hoppas jag att e. hinner fa mitt brev!!!

3 kommentarer:

Peter Madison sa...

Du får en totalt värdelös kommentar...: Upp med humöret...sorry!

:)

Anonym sa...

Allting har sin tid även PMS. Fast det är skit. Det borde finnas ett extra pms bidrag för alla fertila kvinnor som måste stå ut med sig själva och omvärledn under perioden. Ett litet bidrag till shopping skulle ju vara bra även för handeln...

Kramar Renéen

Sara sa...

pms:en ar borta nu sa det ar lugnt!
tack for era omtankar (plural..?)