04 september 2007

tiden racker inte till ju...

har nu en liten rast i min spansklektion. kanns som jag inte hinner med annat an lektionerna (mellan kl 11 och 15) och kanske en liten svang pa stan, och sa - vips sa ar det dags att borja med hemlaxan och sa somnar man...
sen upp runt 08 for att gora klart laxan, vilken man precis hinner gora klar till kl 11, och sa har ett dygn gatt!
igar hann jag bara inte skriva nat har pa bloggen, och idag vet jag inte an.
var till ett varuhus igar efter "skolan", och sen gick jag lite i la mariscal - nya delen av stan.
na, nu ar rasten slut redan...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Trot eller ej men just nu ligger Ping bredvid mig i TV-soffan och tittar på Idol 2007. Kajsa ligger på golvet. Pingen spinner, rullar på rygg och har hunnit med att bita till mig i armen. Han svarar också när jag pratar med honom, de du. Än så länge kan jag inte se någre problem alls, kanske kommer när vi ska resa bort?
Vad har du för temperatur? Har spanskan varit bra? Har du hört att David fått jobb på H&M som butiksarkitekt i Stockholm? Bra gjort.
Vi hörs Kram ma

Sara sa...

jag vill ocksa ha ping!!! vi har pratat om honom pa spanskan idag.

ja, ar han sallskaplig da? hur gar det med siri och ping da? om nu bada vill sitta i knaet t.ex.?

AH vad bra att det gar bra iaf!

Anonym sa...

"tiden räcker inte till.." känner du att du MÅSTE skriva BLOOOGGGG?? Glöm internet ett tag och njut av din resa, du leder redan STORT över dom flesta vad gäller tid på nätet..