24 augusti 2007

sveeetttttas...

nu har jag lämnat ut bloggadressen till typ alla på jobbet.
vet inte om det är bra eller dåligt.
jaja, eftersom alla frågar och frågar och frågar och vill att jag ska höra av mej, så... känns enklare att alla får adressen istället.
MEN NU HOPPAS JAG ATT NI SKRIVER NÅN KOMMENTAR NÅN GÅNG IBLAND OCKSÅ!!!

vart på banken och fixat en fullmakt så att ansvarig på hemmaplan har tillgång till hela mitt "banksystem". riskabelt kanske! ;)
också vart på jobbet och lämnat passerkort och tömt skåpet.
tankat bilen inför färd till bollnäs.
köpt dollar för 1500 sek., många 1-dollar och 5-dollar, gjorde nog slut på deras förråd!
upptäckt att min "nya" (begagnade) dator inte vill köras på batteri. NYTT batteri. funkade innan abisko. dessutom slår den på sig bara jag ansluter strömsladden. den är alltså inte helt frisk. om nån vet om nån bra åtgärd, så...
sitter nu här och ska panikscanna diverse dokument/grejer, men är så stressad att det inte blir nåt gjort.

svetten lackar konstant och hjärtat klappar i en icke-normal takt.
borde väl lägga mej några minuter och bara försöka tänka bort allting. eller försöka tänka på nåt heeelt annat. tala om lättare sagt än gjort...

fortfarande inte ett dugg nervös inför själva resan, men förberedelserna tar knäcken på mej tror jag. alldeles illamående.

6 kommentarer:

Peter Madison sa...

Hey...come down!

Sara sa...

KAN INTE!!!
fast bara jag kommer iväg till bns så kan jag ju iaf koppla bort grejer som ev. skulle göras i falun eftersom det ändå är för sent.
alltid något.

Peter Madison sa...

bns?

AGL sa...

Du grejar det! Promise! Och OM du glömmer något så går det nästan garanterat att fixa i efterhand - världen är trots allt rätt liten numera med internet och mobiler och allt.

Sara sa...

bns=bollnäs

l: det började ju bra med att jag glömde sladden til datorn i falun... tur som fan att man glömde den hos exakt rätt person som kan fixa att jag kan hämta den inne i stan imorron när bussen fr edsbyn anländer...
men i övrigt fick jag nog medmej allt väsentligt från falun.

Anonym sa...

"..tillgång till hela mitt "banksystem". riskabelt kanske.."

kanske det.. ska ju köpa hoj nu!