23 augusti 2007

från bron

från "tarfala-bron"

4 kommentarer:

Peter Madison sa...

Hmm...det kommer upp en ruta med "Du måste ha lösenord för att se den här sidan"...!? Jag har inget men ser den ändå...! Jag kanske inte behöver nåt? ;)

AGL sa...

Fick också upp den där rutan.

Tänkte bara att om du vill sova i Sthlm natten innnan du åker av nån anledning (för att tågen från Falun/Bollnäs/whatever inte passar med din flygtid eller nåt) så går det såklart att ordna (har ingen aning om vilken tid på dygnet du åker, men...). Annars ska jag till Dalarna inom kort, kolla din mail om du hinner.

Sara sa...

åh, jag vet - den där rutan. jag fattar dock INTE varför den kommer upp!!! den har ju ingenting alls med bloggen att göra???
har lösen på en av mina xxara.eu-sidor, men vafan skulle det påverka den här sidan för???
eller är det för att jag kanske har nån bild som ligger på xxara.eu; nån bild som finns med här på bloggen nånstans? fast den ligger då inte under xxara.eu/resa som är den som har lösen.
förstååår inte!
är ju iaf bara att klicka bort den, men jävligt irriterande!

Sara sa...

NU tror jag att jag åtgärdat lösenordsrutan!
resruttsbilden t.h. låg i min lösenordsskyddade mapp, that´s why.
har nu flyttat den.