27 augusti 2007

dan före dan...

sitter och ska fixa det sista med datorerna, ladda hem nåt program t.ex.
har också tvättat kläder (som inte är torra än) och färgat (färgaR) håret. tonar, förresten. första ggn i mitt liv som jag TONAR. ska man slösa pengar på färg så ska det vara permanent färg, anser jag. nu ett undantag dock. mörkbrunt. skulle sitta i 20 min, och nu har det suttit i typ tre timmar. är van vid henna. får se om håret lossnar eller nåt. ska skölja ur strax.

fortfarande inte nervös. måste bara vara nåt fel..?
har mest tänkt på ping och hoppats att det ska gå bra. känns SÅ jobbigt att lämna honom. det är den dominerande känslan, och den "överröstar" (va fan heter det??? överskuggar, kanske) ev. nervositet.

åker 10,50 imorron, byte i gävle och framme vid arlanda vid 13,00.
FÖRHOPPNINGSVIS, vill säga... skulle vara just snyggt med nåt omfattande banarbete så att jag missar planet... :(

5 kommentarer:

Peter Madison sa...

Jag lär sova när du sticker imorgon. Hursom, ha det bäst på din resa...hoppas du kommer in i Nordkorea;)
Ser fram emot reseskildringar (på bloggen?)

Hmm...hur går det med Sticky å Pinnen??

Sara sa...

kammo och pinnen har fått världens bästa nya hem (där dom får hallonblad till frukost sägs det).

reseskildring skrives HÄR, ja.

Sara sa...

sticky är död, kan tilläggas.

Peter Madison sa...

Hmm...:(

Anonym sa...

Ha det så bra på din resa! Jag tittar in här med jämna mellanrum och följer dig runt jorden.
/Madeleine