18 mars 2008

nu var det faktiskt lange sen jag skrev nat om v...

jag har ju inte trott pa det har brollopet for ett ogonblick. att det kommer att funka alltsa.
(dom gifte sig for tio dar sen.) fick antligen mejl:

oversatta citat (med anl. av min psykiska misar" :)):

"manniskan ar valdigt sjalvdestruktiv - se bara pa mej som har gift mej med nagon jag tycker valdigt mycket om, men inte den jag alskar."
nu ar det lite konstigt uttryckt for vad jag vet alskar han da inte nan liksom, inte pa det viset, vilket det ju later som har ovan. jaja.

sen skriver han valdigt fina saker, valdigt fina:
"jag alskar dej jattemycket och jag langtar efter dej. jag skulle vilja ha dig nara mig, halla om dig och prata om en massa saker min fina van..."
...och det hela avslutas med "en stor kyss, jag alskar dig".

det finns iaf nagra som tycker om mig, som sagt... kanns bra att fa lite bevis, svart pa vitt. tank att nu har tva olika personer, tva dar i rad, skrivit att dom alskar mej. lite bra kanns det allt, och det ar nastan sa man kan kanna sig lite alskad trots allt efter denna... mejlbombning av fina ord :)
behovdes tror jag.
dessutom skrev tina nat jag tror jag tagit fasta pa. skriver inget mer om det forran jag bestamt mej.

Inga kommentarer: