18 mars 2008

ett sista rad ang. datorn...

tack j. for alla tips och rad och antivirusprogram!!!
tyvarr hinner jag inte anvanda nat eftersom datorn nu inte ar bara psykiskt sjuk (innandomet/mjukvaran) utan aven fysiskt...
vet inte om det ar psykosomatiskt (=orsakat av virusen), men nat stort fel ar det hursomhelstvilketsom.
skarmen haller pa att lagga av. man kan urskilja en tredjedel av sjalva "bilden". urskilja, som sagt, for det som syns ar da inte av speciellt bra kvalitet (flimrigt, valdigt gradaskigt). har startat om x antal ggr men ingen battring.

ar det bara att slanga hela datorn undrar jag nu? (den kostade 3000 spann.)
tanker inte slapa runt pa den anda till sverige bara for att nan ev. ska erbjuda sig att titta pa den for typ 4000 spann... :)

tillaggas kan iaf att jag, pa ett satt, "besegrade" virusen. i viss man iaf. jag kopte namligen 3 usb-minnen och lyckades fora over samtliga bilder, mot alla odds! nu finns dom dar, bilderna, smittade eller ej.
HA! dar fick dom. virusen.

2 kommentarer:

M sa...

ah boken.. alltså tanken var såklart en länk. men den blev ingen och så tänkte jag att vem orkar..

'iaf den handlar om en alkoholiserad pappa å hans dotter.. å hennes tillbaka blick på hans liv när han dör.. typ..

så på tal om inget.. Den där V? gift sig med nån som han inte älskar men han älskar dig? Hmm.. jag fattar nada.. måste missat nått.. HUrsom alltid trevligt att vara älskad!!!!

kraam.

Sara sa...

g: na, jag fattar inte riktigt heller. jag utgar dock, definitivt, fran att han alskar mej som VAN.