07 februari 2008

virus, ja...

konstigt nog lyckades jag ju fora over forra inlagget inkl. bilder fran usb-minnet, men nu har det blivit toootalt invaderat av virus och gar inte att anvanda. gar inte ens att formatera, hander ingenting nar jag forsoker.
"properties": disken full, men det star 0 bytes bade som anvant utrymme och ledigt dito. gaaah.
alla filer ar forstas borta ocksa, eller, det gar inte ens att klicka "explore". det lades in en massa exe-program tills det till slut pajade helt.
skiiiit.
om nagon har en losning pa det hela, sa... antar att jag far slanga minnet, s.a.s...
om det anda gick att formatera, men... ingen reaktion overhuvudtaget nar jag valjer "format".

jag hade fler inlagg skrivna pa det dar minnet, men ni far vanta pa dom. har ju allt kvar i min dator iaf sa jag far forsoka igen om nan dag eller tva kanske. (INTE med det har minnet dock! det kommer INTE i narheten av min dator, for det ar da INTE darifran det kommer och det ska fanimej INTE dit heller!!!)

Inga kommentarer: