02 november 2007

el viaje INFERNAL...

i´m back!
...mycket tidigare an beraknat...

ja, det var resan fran helvetet, typ... kan inte skriva om allt har och nu, gor det sen pa min egen dator. antar att det kommer att ta heeela dagen att skriva om allt - machu picchu m.m. - och redigera bilder.
ja, den har sista lilla utflykten ar nog/kommer nog att vara en av de varsta grejerna pa hela jorden runt-resan, men samtidigt kan man ju snart skratta at det... (det har inte varit farligt (direkt) men bara sa... typiskt allting...

eftersom jag har blivit som erik sa har jag faktiskt lyckats se det positiva i allt, vet inte vad som hant... mar jag BRA eller vad ar det fragan om??? :)

ar tillbaka i cusco och har just lamnat in en massa klader pa tvatt efter (bl.a.) en tvatimmars fard pa ett lastbilsflak med cement(-pulver). jag och kladerna var ganska sa dammiga...
ja, herregud...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh S!

Tur att du har kommit tillbaka till civilisationen i ett stycke. Så roligt att läsa att du ser saker possitivt. Prova ett tag bara och se om det är något för dig... ;) Det ska bli så roligt att läsa om allt, allt. Bara lite orolig att du ska ha dragit på dig stendammlunga...

Kramar Eder R

Sara sa...

r: stendammlunga... det ar nog inte det enda... malaria ocksa kanske? vad mer... solsting... vatskebrist... forkylning efter att ha gatt ute i osregn... insektsskrack... karlforakt... haha... you name it!

Anonym sa...

Väntar med spänning på nästa rapport! Låter som att du kan behöva vara positiv nu..! Skönt se att du kom ut helskinnad ur djungeln. Kram, C

Sara sa...

c: ja, pa nat konstigt vis har jag vart positiv nastan hela tiden. imorron till CIVILISATIONEN!!! (Lima)

Anonym sa...

Skönt att det finns värre än att åka Swebus här hemma ;) --- men å andra sidan är väl resmålen mer upphetsandeän Ö Hamng (pnh

Sara sa...

Man måste ha minst EN "resa från helvetet" på sin långresa, så det låter som om allt är precis som det ska, ha ha. Ser fram emot att höra detaljerna ;)

Sara sa...

n: resmalet denna gang var MYCKET MARGINELLT mer upphetsande an o.h.!!! hade nog foredragit o.h. faktiskt.

s: ska forsoka skriva alla detaljer, men det far bli nar jag kommit till lima. nu maste jag upp pa rummet och packa ner allt i mina jakla ryggsackar igen, som femtioelva ggr forut. TROTT pa det!