26 augusti 2007

04,34

av tiden att döma skulle man nästan kunna tro att jag ska iväg till jobbet...
saken är dock den att min mor erbjudit sig att, åtminstone på försök, ta hand om sonen (ja, katten alltså). jag är YTTERST tacksam! han kom hit igårkväll och skulle egentligen hållas inomhus ett par dar, men efter oavbrutet jamande i flera timmar chansade jag och släppte ut honom. rymmer han så rymmer han. gick bara inte att hålla kvar honom här inne!
sitter nu här med ytterdörren öppen och väntar på att han ska komma in igen. hoppas kan man ju...
OM nu detta arrangemang skulle funka (det bor redan två katter och en hund här - inte helt okomplicerat alltså) skulle det vara en SÅ stor lättnad!!!

eftersom min reseguru sara tycker att jag borde vara lite i bolivia måste jag nu ändra den preliminära rutten lite ;) nä, inte helt säkert, men jag ska iaf kolla lite närmare på bolivia nu innan jag åker. efter peru är ju ingenting definitivt, liksom.

gårdagen var så skön. var ensam i ett hus ute i skogen. helt underbart efter de senaste dagarnas superstress. känner mej lite lugnare nu. bara jag får datorsladden jag glömde i falun så tror jag nog att det värsta/mesta är under kontroll.

ja, OCH bara katten kommer in igen, vill säga...

Inga kommentarer: